В Україні створюють гайд маркетингових технологічних компаній
Комунікаційна група dentsu Ukraine, інвестиційна компанія BRISE Capital, Комітет з питань інтернет-реклами при ІнАУ та центр інновацій Center42 проводять дослідження MarTech ринку в Україні.
До участі в опитуванні запрошуються українські компанії, які займаються маркетинговими та рекламними технологіями.
MarTech & AdTech індустрія росте та розвивається шаленими темпами. У 2019 році кількість компаній, що працюють на цьому ринку, налічувала сотню гравців. Сьогодні цифра зросла в рази, саме тому дані потребують оновлення.
Заповнивши анкету до 10 серпня, компанії-учасники матимуть можливість потрапити в огляд MarTech індустрії за 2021 рік, який увесь наступний рік будуть бачити потенційні українські та іноземні клієнти та партнери.
Результати дослідження Martech made in Ukraine 2021 будуть представлені на конференції Future Lab 2021, яка пройде у вересні.
Також серед усіх компаній, які заповнять анкету, організатори розіграють 1 місце на Martech Alley (майданчику для знайомства з найцікавішими українськими розробками у сфері MarTech та AdTech в рамках Future Lab), а також 2 квитки на конференцію.