dentsu Ukraine спільно з Міноборони України i Mich Agency запустили інфокампанію
Міністерство оборони України, комунікаційна група dentsu Ukraine та креативна агенція Mich Agency запустили мотиваційну інфокампанію, покликану підняти дух українців у війні, яка триває вже десять місяців.
Мультиканальна кампанія «Важко, але варто» стартувала в середині листопада з розміщення на діджитал платформах, в ефірі радіостанцій, в OOH каналі, а з 24 грудня – у телеефірі.
Ключове повідомлення Міністерства оборони – просте і потужне, з різною формою, але єдиною суттю: як би не було важко, продовжувати боротьбу варто. Йдеться не тільки про боротьбу на полі бою, але й про щоденні важливі вибори українців, які тримають ментальний стрій і є частиною загальнонаціональної стійкості:
- Важко працювати, коли розкидало по світу…
- Важко турбуватися про своїх, коли між вами мінні поля…
- Важко будувати нове життя, коли дім зруйновано…
- Важко тримати тил, коли діти на фронті…
Важко, але варто!
Група dentsu поєднує багатолітнє партнерство колегами з Mich Agency, в мирний час у тандемі провели десятки ефективних комерційних кампаній, а зараз з великим натхненням приєднались до реалізації кампанії «Важко але варто» на волонтерських засадах.
dentsu Ukraine висловлює вдячність усім партнерам – телеканалам, онлайн ресурсам, радіостанціям, операторам зовнішньої реклами, які схвалили рішення в наданні безкоштовного інвентарю для реалізації кампанії.