dentsu Ukraine спільно з Міноборони України i Mich Agency запустили інфокампанію

Новини

dentsu Ukraine спільно з Міноборони України i Mich Agency запустили інфокампанію

Міністерство оборони України, комунікаційна група dentsu Ukraine та креативна агенція Mich Agency запустили мотиваційну інфокампанію, покликану підняти дух українців у війні, яка триває вже десять місяців.

Мультиканальна кампанія «Важко, але варто» стартувала в середині листопада з розміщення на діджитал платформах, в ефірі радіостанцій, в OOH каналі, а з 24 грудня – у телеефірі.

Ключове повідомлення Міністерства оборони – просте і потужне, з різною формою, але єдиною суттю: як би не було важко, продовжувати боротьбу варто. Йдеться не тільки про боротьбу на полі бою, але й про щоденні важливі вибори українців, які тримають ментальний стрій і є частиною загальнонаціональної стійкості:

  • Важко працювати, коли розкидало по світу…
  • Важко турбуватися про своїх, коли між вами мінні поля…
  • Важко будувати нове життя, коли дім зруйновано…
  • Важко тримати тил, коли діти на фронті…

Важко, але варто!

Група dentsu поєднує багатолітнє партнерство колегами з Mich Agency, в мирний час у тандемі провели десятки ефективних комерційних кампаній, а зараз з великим натхненням приєднались до реалізації кампанії «Важко але варто» на волонтерських засадах.

dentsu Ukraine висловлює вдячність усім партнерам – телеканалам, онлайн ресурсам, радіостанціям, операторам зовнішньої реклами, які схвалили рішення в наданні безкоштовного інвентарю для реалізації кампанії.